Формування логіко-математичних знань, умінь і навичок у всебічному розвитку дитини

03.12.2014 17:14


Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.

Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,  що робила вчора.

Нехай нове появляється в житті поступово і не збентежує лавиною переживань.

 В.О. Сухомлинський

26 листопада 2014 року в Дрогобицькій ЗОШ І-ІІІ ст.. №14 відбувся семінар-практикум з проблеми «Наступність в роботі дошкільного закладу та початкової школи. Формування логіко-математичних знань, умінь і навичок у всебічному розвитку дитини», метою якого було  забезпечення наступності у єдиній системі освіти,   забезпечення  системи безперервного навчання і виховання  старших дошкільників і молодших школярів.

       У роботі семінару взяли участь методист міського методичного кабінету Дятко Галина Миколаївна,  учителі 1-х класів ЗНЗ мм. Дрогобича та Стебника та вихователі старших груп дошкільних навчальних закладів. Методист у своєму виступі звернула увагу, що головною умовою забезпечення наступ­ності у вихованні і навчанні є спрямованість пе­дагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на всебічний розви­ток особистості дитини. З огляду на це необхід­ний зв'язок програм, методів і форм навчання в дошкільному навчальному закладі та початко­вій школі. Елементи навчальної діяльності, що формуються в процесі навчання на заняттях у дошкільних закладах, забезпечують успішність навчання в школі. А шкільне навчання має за­безпечити взаємозв'язок, розширення, погли­блення й удосконалення отриманих у дитячо­му садку  знань, умінь і навичок.За визначенням Д.Б. Ельконіна, дошкільний і молодший шкільний вік – це один період розвитку, що називається «дитинство». Вихователь і вчитель початкових класів також мають багато спільного, тому у них спільне родове ім`я – педагог.

          Учасники семінару побували  на уроці математики в 1-му класі (вчитель Кульчицький Іван Дмитрович). Урок був цікавий, пізнавальний. Наймолодші школярі разом з вчителем справили велике позитивне враження на гостей семінару.

    Другим етапом семінару було преведення круглого соілу, де учасники дали відповідь на запитання: наступність в роботі дитячого закладу та школи — це педагогіка партнерства чи перевага одного закладу освіти над іншими?

     Досвідом роботи поділились вихователі і вчителі.       

Г.Дятко, методист ММК