Формування логіко-математичних знань, умінь і навичок у всебічному розвитку дитини
Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.
Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора.
Нехай нове появляється в житті поступово і не збентежує лавиною переживань.
В.О. Сухомлинський
26 листопада 2014 року в Дрогобицькій ЗОШ І-ІІІ ст.. №14 відбувся семінар-практикум з проблеми «Наступність в роботі дошкільного закладу та початкової школи. Формування логіко-математичних знань, умінь і навичок у всебічному розвитку дитини», метою якого було забезпечення наступності у єдиній системі освіти, забезпечення системи безперервного навчання і виховання старших дошкільників і молодших школярів.
У роботі семінару взяли участь методист міського методичного кабінету Дятко Галина Миколаївна, учителі 1-х класів ЗНЗ мм. Дрогобича та Стебника та вихователі старших груп дошкільних навчальних закладів. Методист у своєму виступі звернула увагу, що головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини. З огляду на це необхідний зв'язок програм, методів і форм навчання в дошкільному навчальному закладі та початковій школі. Елементи навчальної діяльності, що формуються в процесі навчання на заняттях у дошкільних закладах, забезпечують успішність навчання в школі. А шкільне навчання має забезпечити взаємозв'язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок.За визначенням Д.Б. Ельконіна, дошкільний і молодший шкільний вік – це один період розвитку, що називається «дитинство». Вихователь і вчитель початкових класів також мають багато спільного, тому у них спільне родове ім`я – педагог.
Учасники семінару побували на уроці математики в 1-му класі (вчитель Кульчицький Іван Дмитрович). Урок був цікавий, пізнавальний. Наймолодші школярі разом з вчителем справили велике позитивне враження на гостей семінару.
Другим етапом семінару було преведення круглого соілу, де учасники дали відповідь на запитання: наступність в роботі дитячого закладу та школи — це педагогіка партнерства чи перевага одного закладу освіти над іншими?
Досвідом роботи поділились вихователі і вчителі.
Г.Дятко, методист ММК