Молоді педагоги опановують технологію інтерактивного навчання

12.02.2015 16:30

11 лютого 2015  року в Дрогобицькій ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 імені І.Франка відбулося засідання Школи молодого вчителя (далі ШМВ)   на тему: «Інтерактивні технології навчання: теорія і практика». У ньому взяли участь двадцять молодих вчителів загальноосвітніх навчальних закладів міста. Вже за традицією до навчання у ШМВ долучилися і студенти 4-го курсу Дрогобицького державного педагогічного університету імені І. Франка, які завітали на захід  разом із своїми  наставниками – викладачами  кафедри філологічних дисциплін і методики викладання у початковій школі - Луців Світланою Ігорівною, Лужецькою Лесею Володимирівною, Скварок Оксаною Андріївною.

Засідання розпочалося із вступного слова Галини Марчук, завідувача ММК, яка сказала, що ідею інтерактивного навчання сформулював А.Рівін ще в 20-х роках минулого століття: «Навчаючи інших, навчаюся сам». Метою інтерактивного навчання є створення умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивне навчання дозволяє збільшити відсоток засвоєння матеріалу, оскільки впливає  не лише на свідомість учнів, а й на його відчуття.

Провела засідання Ольга Гнатик, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №1, керівник ШМВ. Зокрема,  у своєму виступі вона зупинилася на різних моделях навчання (пасивній, активній, інтерактивній), акцентувала увагу на позитивних та слабких сторонах взаємонавчання, розповіла про історію впровадження інтерактивних технологій в сучасній школі, наголосила на особливостях оцінювання учнів під час інтерактивного навчання, на найбільш використовуваних вчителями інтерактивних методах навчання.  Молоді педагоги мали змогу взяти участь у  виконанні таких інтерактивних вправах: «Займи позицію», «Зміни позицію», «Метод ПРЕС», «Ажурна пилка», «Коло ідей». Вони також познайомились з методикою організації групової роботи  учнів на  уроках, зокрема, дізналися  як правильно сформувати групи, як оцінювати роботу учнів в групі, які правила роботи в групі.

«Про магічні дрібнички та не тільки…», - розповіла Людмила Роман, учитель-методист ЗОШ №1. Вона познайомила присутніх із особливостями структури уроку з використанням інтерактивної технології та основними принципами інтерактивного навчання.

Молоді вчителі, підсумовуючи свою роботу у засіданні ШМВ, одноголосно дійшли  до висновку, що застосування інтерактивних технологій – один із шляхів підвищення ефективності уроку.

Г. Марчук, завідувач ММК відділу освіти