Тобі, Учителю великий, - одвічна шана і любов!

22.10.2013 20:27

21 жовтня 2013 року в приміщенні ЗОШ №1 м. Дрогобича відбулись педчитання, присвячені 95-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського. Тема педчитань «Творча реалізація ідей В.О.Сухомлинського в практиці модернізації навчально-виховного процесу в сучасній школі».

    В проведенні педчитань взяли участь вчителі хімії шкіл мм. Дрогобича та Стебника, члени творчої групи ППД та методоб’єднання вчителів початкових класів ЗОШ №1.

Тематика доповідей педагогічних працівників:

•        Біографія  В.О. Сухомлинського (Мельник М.І., вчитель ЗОШ№1).

•        В.О. Сухомлинський про основні вимоги до уроку (Панчишак Г.Є. , вчитель СШ№2).

•        В.О. Сухомлинський про співдружність школи і сім’ї у вихованні підростаючого покоління (Проць Л.С., ліцей).

•        Проблеми формування і розвитку педагогічного колективу в спадщині В.О. Сухомлинського (Демчук С.О., вчитель ЗОШ№6; Зазуляк Є.Х. ЗОШ№16).

•        В.О. Сухомлинський і проблеми виховання особистості (Волос О.О., вчитель ЗОШ№9).

•        Проблеми розвитку пізнавальної активності школярів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського (Іванус І. М., вчитель ЗОШ№10).

•        Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського в практиці модернізації сучасної школи (Орищак Н.І., вчитель ЗОШ№14; Максимова Л. В., вчитель  ЗОШ№ 15).

•        Особистість вчителя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. (Коцур О.І., вчитель ЗОШ№4).

•        Сухомлинський  про  розвиток мислення  школярів (Брелик О.Я.,  вчитель ЗОШ№1).

•        Моральне  і  естетичне  виховання (Антонів Л.Б., вчитель ЗОШ№1).

•        Вчіться  творити  добро (Кос М.Б., вчитель ЗОШ№1).

Фото1   Фото2   Фото3   Фото4   Фото5    Фото6   Фото7

    При проведенні педчитань підготовлена виставка творів В.Сухомлинського, використано мультимедійні засоби. Учасники заходу переглянули відеофільм «Школа Василя Сухомлинського».

     Найголовніше, на що наголошували виступаючі, що В.О.Сухомлинський мужньо ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного та естетичного світобачення. У душі дітей мають увійти кращі народні традиції і  стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам’яті, без історії. В дусі українських культурно-історичних традицій педагог константував, що мудрість – найважливіша прикмета людини: «мудра людська любов», «мудрість жити», «гідність – це вміти тримати себе в руках». Найголовніше у житті він вважав – любов до дітей. Спадщина В.О. Сухомлинського вказує на значущість цих питань для розв’язання актуальних проблем освітньої та виховної практики.

    У роботі педчитань взяли участь Марчук Г.Г., завідувач міським методичним кабінетом, дирекція  та вчителі ЗОШ №1.

Мельник М.І., керівник методичного об’єднання вчителів хімії мм. Дрогобича та Стебника та групи ППД (ЗОШ№1),

Орищак Н.І., вчитель хімії ЗОШ№14,

Проць Н.О., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів ЗОШ№1