в Дрогобицькій ЗОШ І-ІІІ ст.. №5 проведено семінар-практикум «Школа 3-го класу»
Урок –це дзеркало загальної і педагогічної
культури вчителя, мірило його
інтелектуального багатства,
показник його кругозору, ерудиції.
В.Сухомлинський
12 листопада 2014р. в Дрогобицькій ЗОШ І-ІІІ ст.. №5 проведено семінар-практикум «Школа 3-го класу» для вчителів мм. Дрогобича та Стебника.
Тема семінару «Формування предметної компетентності у молодших школярів».
Відкрила семінар методист початкового навчання ММК відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Дятко Галина Миколаївна. До уваги присутніх було представлено презентацію «Формування предметної компетентності молодших школярів» і окреслила коло найважливіших питань, розгляд яких допоможе удосконалювати і формувати певні ключові компетентності школярів.
Учасники семінару побували на уроці математики «Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд» у 3-Б класі (вчитель Валявська Ольга Василівна). Урок був нестандартний, творчий, розвиваючий. Діти працювали з великим задоволенням і показали себе креативними особистостями. Урок був надзвичайно насичений: застосовувались інтерактивні методи навчання (мозковий штурм, робота в парах і групах), ІКТ (фрагменти відеофільмів, презентація), що значно підвищило ефективність уроку, роботу учнів. Вчитель та учні працювали емоційно та злагоджено. Урок, який провела Ольга Василівна, дав можливість задовольнити потребу дітей у русі творчого розвитку та зацікавити дітей навчанням. Наймолодші школярі разом з вчителем справили велике позитивне враження на гостей семінару.
Наступним етапом семінару був майстер – класу, який провела вчитель Михаць Олена Володимирівна з теми «Розрізнення префіксів і прийменників » Участь у майстер-класі брали учні 3-А класу. Після цього вчителі поділилися своїм досвідом щодо використання ефективних методів навчання на різних етапах уроку з української мови у 3 класі.
Потім всі учасники семінару мали змогу стати безпосередніми учасниками «круглого столу» . Юрків Андрій Степанович, директор школи, зазначив, що початкова школа знаходиться на передових засадах реформування національної освіти і чим більш комфортніше буде маленькому школяреві, тим більш радісною буде навчальна діяльність. Саме з цією метою розпочалась модернізація змісту початкової освіти: це і Державний стандарт, і навчальні плани, і підручники.
Притула Віра Степанівна, керівник м/о вчителів «Школа 3 класу», зупинилась саме на освітній галузях Державного стандарту. Особливу увагу приділила програмі, змістовній лінії предмета, підручникам 3 класу. Зазначила, що у роботі вчитель орієнтується на підручник, бо він конкретизує навчальну програму, але наголосила, що матеріал підручників необхідно доповнювати додатковою інформацією, створювати міні-проекти. Прозвучала думка методиста, яку підтримали всі вчителі щодо необхідності поповнення кабінетів методичними посібниками і наочністю, дидактичними інтегрованими матеріалами нового покоління.
Г.Дятко, методист ММК