Серед переможців конкурсу «Молодь тестує якість» - учень Дрогобицької гімназії
13 червня 2013 року в місті Києві у приміщені Міністерства освіти і науки було проведено нагородження школярів, які перемогли у Конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість».
Серед переможців у спеціальній номінації «За споживчу вимогливість» – учень Дрогобицької гімназії Стефанів Сергій, який підготував під керівництвом вчителя економіки Малинівського Андрія Івановича науково-дослідницьку роботу «Зробимо крок до якісного телебачення».
Споживча освіта існує в Україні вже шостий рік поспіль завдяки курсу «Основи споживчих знань», що був розроблений у 2008 в рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання.
Цього року конкурс зі шкільного споживчого тестування проводиться вп’яте. Залучення школярів до активного та свідомого споживання є вже багато років частиною навчального процесу в країнах Європи. Споживчі організації є зазвичай ініціаторами таких конкурсів; вони надають інформаційну, організаційну та ідейну підтримку молоді, яка прагне до активних дій в оволодінні інформацією про реалії ринкової економіки. Організатором конкурсу є Благодійна організація «Центр споживчих ініціатив». Постійними та незмінними партнерами конкурсу є ПАТ «Бель Шостка Україна», торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому», що відзначать дітей у призових та спеціальних номінаціях «За споживчу вимогливість».
Цього року учасниками конкурсу подано більш ніж 200 індивідуальних та групових робіт, що виконувалися школярами самостійно. Найпопулярнішими темами серед учнівської молоді цього року були: послуги, побутова техніка, молоко та молочні продукти, солодощі, шкільні приладдя, якість послуг мобільних операторів, Інтернет. Не оминули увагою школярі й косметичні вироби, засоби гігієни, шкільні зошити та канцелярське приладдя тощо. Молодих дослідників також хвилює якість продуктів, які діти споживають щодня: солодкі газовані напої, хлібобулочні вироби, йогурти. Особливу увагу школярі приділили цього разу сфері послуг, зокрема, фінансових.