Генії не падають з неба.
Вони повинні мати можливість
отримати освіту й мати умови
для розвитку
А.Бебель
18 лютого 2014 року в Дрогобицькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.№14 відбувся семінар-практикум ШППД вчителів початкових класів міст Дрогобича та Стебника .
Тема семінару: «Роль педагога у виявлення та розвитку дитячої обдарованості»
Заступник директора з навчально-виховної роботи Кульчицька Віра Василівна ознайомила учасників з планом роботи ШППД.
У школі працює творча група вчителів початкових класів (кер. Книш О.М.).
Мета - забезпечити умови для інтелектуального, соціального, морального і фізичного розвитку учнів, удосконалити навчально-виховний процес, роботу з обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні, міцні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук допомагають:
- олімпіада з математики;
- конкурс ім. П.Яцика;
- інтелектуальні ігри «Найрозумніший», «Шукаємо таланти».
Елементи змагань, що містяться в іграх, сприяють розвитку здібностей творчого мислення, залучають учнів до активного життя. Розв'язуючи ребуси, кросворди, учні поступово починають складати власні головоломки, що сприяє розвиткові пам'яті, уваги, кмітливості, учні вчаться:
- самостійно працювати з літературою;
- аналізувати та систематизувати отримані дані;
- робити висновки.
Голова шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Дякун Надія Орестівна презентувала роботу педагогів. Висвітлила проблему, завдання, шляхи подолання і результативність вчителів.
Книш Ольга Михайлівна, Кльоба Віра Людвигівна, Кіца Наталія Ігорівна, провели відкриті уроки, а також представили портфоліо
Під час проведення семінару педагоги обговорювали питання щодо виявлення та розвитку обдарованих учнів, оглянули виставку учнівських робіт, а також побачили фотографії, які висвітлені на стенді «Наші зірочки».
Методист відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Дятко Галина Миколаївна звернула увага, що виявлення обдарованих і талановитих дітей - це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний, результативний.
Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.
Дякун Н.О., керівник шкільного м/о
вчителів початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст.№14